قطعه‌ای از بهشت

دست‌نوشته‌های نه چندان معتبر یک انسان؛ انسان نه ، یک آدم

قطعه‌ای از بهشت

دست‌نوشته‌های نه چندان معتبر یک انسان؛ انسان نه ، یک آدم

قطعه‌ای از بهشت

می‌گفت: "روزی قطعه زمینی در خراسان محل رفت و آمد ملائک می شود."
گفتند: "کجا؟"
گفت: "در طوس."
به خاک که سپردندش، آن جا شده بود قطعه‌ای از بهشت.
فرشته ها می‌آمدند ، می‌رفتند.

* به نقل از کتاب " آفتاب هشتمین " اثر "لیلا شمس"

آیاتی از قرآن کریم

یک جرعه شعر

کتابهایی که خوانده‌ام

فیلم‌هایی که دیده‌ام

عکس‌هایی که گرفته‌ام

Instagram

طبقه بندی موضوعی

همه‌ی آدمها شاعرند

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۴۵ ق.ظ
... اصل مطلب را بگویم: همه‌ی آدمها شاعرند. همه‌ی آدم‌های خوب شاعرند. همه‌ی فیلسوف‌ها، اولیا و امامان شاعرند. اصلا اگر نمی‌ترسیدم که کفر باشد؛ می‌گفتم که همه‌ی پیامبران شاعرند. و بالاتر از آن می‌گفتم خدا هم شاعر است. و وقتی که می‌گویم همه‌ی آدم‌های خوب شاعر هستند، پس می‌توانم بگویم همه‌ی شاعران آدم‌های خوبی هستند. البته همه‌ی «شاعران». (روی کلمه‌ی شاعر تاکید دارم) پس اگر می‌بینید که بعضی از شاعران آدم‌های بدی هستند، بدانید که آنها یا شاعر نیستند و یا آدم نیستند.

(قیصر امین پور)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۷
سیدخلیل

نظرات  (۳)

سلام
امروز یکی از بهترین روزهای خداست ، و علتی غیر از به هم پیوستن دو رود خروشان اهل بیت ندارد.

امروز فاطمه به خانه علی می رود تا در آن بهشت زمینی نهال امامت را بکارند و دنیا را با آن نهال ها که روزی درختان تناوری خواهند شد سایه گستر باشند.
و امروز ما این پیوند را به سلاله پاکشان و صاحب بر حق زمان ، حضرت حجت شادباش می گوئیم.

با مطلبی در این مورد در خدمتتان هستم
منتظر دیدار شما و استفاده از نظراتتان هستم
یا حق
۱۸ آبان ۸۹ ، ۱۳:۱۰ بنده ی خدا اومد !
سلام

خسته نباشید

منم شاعرم؟!!!

نه بابا ما کجا و شعر کجا و مهمتر از اون من و خــــــــــــــــــــــــو وو و بـــــــــــــــــــــ

کلی باهم توفیر داریم

شاد باشیییییییییید و سلامت.
۲۷ آبان ۸۹ ، ۰۶:۲۰ مسعود رضایی
سلام خلیل
پس منم که آدم خوبی هستم در واقع ششاعر هستم دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی