قطعه‌ای از بهشت

دست‌نوشته‌های نه چندان معتبر یک انسان؛ انسان نه ، یک آدم

قطعه‌ای از بهشت

دست‌نوشته‌های نه چندان معتبر یک انسان؛ انسان نه ، یک آدم

قطعه‌ای از بهشت

می‌گفت: "روزی قطعه زمینی در خراسان محل رفت و آمد ملائک می شود."
گفتند: "کجا؟"
گفت: "در طوس."
به خاک که سپردندش، آن جا شده بود قطعه‌ای از بهشت.
فرشته ها می‌آمدند ، می‌رفتند.

* به نقل از کتاب " آفتاب هشتمین " اثر "لیلا شمس"

آیاتی از قرآن کریم

یک جرعه شعر

کتابهایی که خوانده‌ام

فیلم‌هایی که دیده‌ام

عکس‌هایی که گرفته‌ام

Instagram

طبقه بندی موضوعی

آدمکهای یخی

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۰۵ ب.ظ
مدتی بود یعنی خیلی وقت بود دنبال عکسهای یک جشنواره عجیب بودم

جشنواره آدمکهای یخی

یه آدم برزیلی این آدمکها رو درست کرده

صبح میذاره واسه تماشای مردم

و تا آخر روز اونا آب میشن!!!

شاید معنایی که بشود از آن برداشت کرد این باشد:

آدمها میمیرند! به همین سادگی...




موندم در حین اجرای جشنواره زندگی خودم

آیا سر آخر چیزی از من باقی میمونه یا نه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۷
سیدخلیل

نظرات  (۷)

چه ایده ی جالبی
چسبید
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۲۱ رهپــــــــــــــــ :دی ـــــــــــــوی
سلام
ایشالا با قی بمونه.
میگم حال میده چشمات آخر کار آب شه من هی نیگای چیشات کنم چش تو چش بهت بخندم بگم بای بای رضووووو.
جالب بود.
کل من علیه فان
ما زبالاییم و بالا می رویم .یخ هم از ای اب ه م از اسمان بود...
فکر می کنم جوانی من هم همیسن طور داره اب می شه
شاید میخواد بگه بعضی آدما فقط 1بار تو زندگی ما میان پس تا هستن قدرشون رو بدونیم
جناب نوح:جوونی آّ نمیشه بلکه طی میشه...
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۲۲ ستاره وطن !
کاش به همین سادگی بود !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی