قطعه‌ای از بهشت

دست‌نوشته‌های نه چندان معتبر یک انسان؛ انسان نه ، یک آدم

قطعه‌ای از بهشت

دست‌نوشته‌های نه چندان معتبر یک انسان؛ انسان نه ، یک آدم

قطعه‌ای از بهشت

می‌گفت: "روزی قطعه زمینی در خراسان محل رفت و آمد ملائک می شود."
گفتند: "کجا؟"
گفت: "در طوس."
به خاک که سپردندش، آن جا شده بود قطعه‌ای از بهشت.
فرشته ها می‌آمدند ، می‌رفتند.

* به نقل از کتاب " آفتاب هشتمین " اثر "لیلا شمس"

آیاتی از قرآن کریم

یک جرعه شعر

کتابهایی که خوانده‌ام

فیلم‌هایی که دیده‌ام

عکس‌هایی که گرفته‌ام

Instagram

طبقه بندی موضوعی

آرزوهای شعاری

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹ ب.ظ
خسته ام از آرزوها ، آرزوهای شعاری

شوق پرواز مجازی ، بالهای استعاری

لحظه های کاغذی را، روز و شب تکرار کردن

خاطرات بایگانی،زندگی های اداری

آفتاب زرد و غمگین ، پله های رو به پایین

سقفهای سرد و سنگین ، آسمانهای اجاری

با نگاهی سر شکسته،چشمهایی پینه بسته

خسته از درهای بسته، خسته از چشم انتظاری

صندلی های خمیده،میزهای صف کشیده

خنده های لب پریده ، گریه های اختیاری

عصر جدول های خالی، پارک های این حوالی

پرسه های بی خیالی، نیمکت های خماری

رو نوشت روزها را،روی هم سنجاق کردم:

شنبه های بی پناهی ، جمعه های بی قراری

عاقبت پرونده ام را،با غبار آرزوها

خاک خواهد بست روزی ، باد خواهد برد باری

روی میز خالی من، صفحه ی باز حوادث

در ستون تسلیتها ، نامی از ما یادگاری


قیصر امین پور

نظرات  (۹)

سلام توکلت به خدا باشه مومن زندگی انسان فقط بانسخه خدامعنی پیدامی کنه
دنیاباهمه زیباییهاش ته اش ناامیدیه تاهستی خوب باش ببین چطور خوبی ها مسرورت میکنند ازلذت بودن
یاعلی
خیلی شعر قشنی بود
خدا رحمتشون کنه
سلام کاکو نظرگذاشتیم ولی قابل ندونستین نمایشش بدین شرمنده من
خنده های لب پریده......
تازگی ها احساس مچالگی می کنم!

فشار هوای بیرون بیشتر از درون من شده!

فکر کنم یک نفر دارد بی اجازه مرا خالی می کند!

مومن اینم آدرس یه وب پرخیروبرکت جهت اطلاع مزیداطلاعت مال کاکات نیست
خدایا ببخش مرا به خاطره آن مطلب هایی که بخاطر تو ننوشتم

ببخش مرا به خاطره کامنت هایی که تو در آن نبودی

ببخش مرا از اینکه با مطلبم بنده ای را از خدا دور کرده ام

ببخش مرا که میتوانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم
چقدر قشنگ بود...
سلام.
ممنون.شعر زیبایی بود.
راستی با اجازه شما رو لینک کردم!!
یاعلی...
۱۸ مهر ۹۱ ، ۰۸:۵۲ پیدای پنهان
خیلی عالی بود. این تیپ شعرها رو می پسندم . وبا اجازه تون می زنم تو وبلاگم.این رو زها که میگذره به خود کشی می اندیشم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی